RSS

Нова луна

27 Nov

Новолуние. Голямата нощ дойде и отмина  като на сън. След 7 месеца броене на дните най-накрая държах билета в ръце, най-накрая прекрачих прага на залата и най-накрая се потопих в историята, претворена на екран. Мога само да кажа, че си струваше всяка минута чакане.

Отдавна не се бях чувствала така – като малко дете в трепетно очакване на мига, когато ще настъпи полунощ и ще се случат чудеса. Усещането беше толкова завладяващо, че през целия ден в съзнанието ми препускаха поизбледнели детски спомени с блясък на коледни гирлянди, аромат на мед и какао и мекия допир на топло одеяло и любяща майчина ръка. Бих дала всичко, за да мога да запазя емоцията завинаги!

Малко по малко денят се изниза и две нетърпеливи деца застанаха пред залата час преди прожекцията. Там, в тълпата непознати, ентусиазмът беше заразителен. Всеки носеше със себе си голяма усмивка и шепа детски мечти. Като че ли това ни правеше едно неделимо цяло. Звънък смях, надпреварващи се думи, обещания за нова среща през лятото и доза хумор с дъх на ягоди.

Когато пълната луна изгря на екрана и започна малко по-малко да се топи, вече знаех, че не ми трябва нищо повече, за да съм щастлива, освен един приказен свят, в който да се изгубя. Майсторът художник беше рисувал със сърцето си. Зеленината на гората, танца на дъждовните капки, самотния прозорец и света, изпълнен с объркани сънища и привидения. Бих го гледала отново и отново, докато границата между измислица и реалност напълно се размие.

2 часа “Новолуние” се равняват на 2 часа щастие. Не ме нтересува дали е клише. Дори и да е подсладена холивудска глупост, пак ще го обичам заради това, че ме изпълва с енергия и желание да чувствам. Сякаш наистина съм жива и мога да се смея  от сърце, без да бъда като дървена кукла на конци с олющена крива усмивка, надраскана набързо с червена боя от неумелия кукловод.

2 деца в плен на мечтите навън в студената ясна нощ. Скреж по асфалта. Хиляди бързи стъпки, отекващи в тишината и водещи ни към дома. Вървим по пустия път и се сливаме с мрака. Само звездите ни гледат отгоре. Смехът се преплита с белите къбълца пара от ускорения ни дъх. Обсъждаме любимите си сцени, героите, музиката и как на 30-и юни ще го направим отново. Като магия е! Усещам как адреналинът пулсира във вените ми и ме изпълва с живот. Нека продължи още малко! Не искам да свършва!

03:30 сутринта. Пъхам се тихо под завивките, все още виждаща в съзнанието си всеки мъничък детайл от историята. Тя е в мен, по-красива отвсякога – новата луна.

07:30 и отново съм в реалността. Не, приказките нямат място тук…

 
9 Comments

Posted by on 27.11.2009 in Cinema

 

Tags: , , , , , , ,

9 responses to “Нова луна

  1. christabel

    27.11.2009 at 15:04

    Bravo!!!
    Tochno tova sa i moite chuvstva, samo che napisani na hartija s pravilnite dumi…
    Blagodarja ti za tova!

     
  2. Steff

    27.11.2009 at 16:21

    Аз ще ходя тази вечер да го гледам :) :) :)

     
  3. Niki

    27.11.2009 at 18:52

    Уау :) Винаги съм ти се възхищавал, че умееш да предадеш емоцията така добре с думи!

     
  4. Albizia

    27.11.2009 at 20:49

    Радвам се, че ви е харесало написаното. За филма не се и съмнявам :)

    @Steff:
    Приятно гледане!

     
  5. catforlife

    27.11.2009 at 22:18

    О! Малко ти завиждам, но като се замисля може би трябва да е обратното. Аз още не съм го гледала….:)2 часа щастие, което очаквам да ми се случи! Като знам колко ужасно много ни се доближават вкусовете съм на 100% сигурна, че ще са наистина такива!
    Мяу!

     
    • Albizia

      28.11.2009 at 8:12

      Пожелавам ти 2 незабравими часа блаженство, когато и да решиш да си ги подариш!
      Гуш!

       
  6. Steff

    28.11.2009 at 1:23

    Благодаря за пожеланията, но….
    Имам нещо наум, абе ако успея всичко ще обясня в блог-а ми…

     
    • Albizia

      28.11.2009 at 8:36

      Очакваме развръзка значи :)

       
      • Steff

        28.11.2009 at 10:27

        Чесно казано, класиката си остава Twilight. Тази втора част… Описах само 2-3 от нещата който не ми хареса. Все пак се забавлявах, смях се, гледах с такива очи о_О :) :) :)….

         

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 31 other followers

